Functie omschrijving
Werk jij graag in een klein gezellig team aan de beste service voor onze klanten? Werk je graag vanuit huis en deels op ons kantoor in Almere? Hou jij het overzicht in lopende projecten en ben jij goed in plannen? Dan is dit wellicht de baan voor jou!
In deze veelzijdige functie te Almere houd jij je zowel bezig met het service management als projectmanagement. Het grootste deel bestaat uit het service managment waar jij de schakel bent tussen de klant en onze collega's. Je houdt je onder andere bezig met de
ontwikkeling van het beleid op het gebied van de beheerorganisatie. Je
adviseert over de inrichting en onderhoud van service- en beheerprocessen en je
bent verantwoordelijk voor de coördinatie hiervan.
Je adviseert de helpdesk binnen de organisatie over de inrichting en
procedures en zorgt voor een goede koppeling tussen de 1e, 2e en 3e lijns
beheerprocessen. Daarnaast geef je operationeel leiding aan de functioneel
beheerders binnen Genetics en je zorgt ervoor dat de kennis en capaciteit in
functioneel beheer zo efficiënt mogelijk op elkaar zijn afgestemd. Ook beheer
en optimaliseer je de inrichting van functioneel beheer, release-,
chancemanagement, testprocessen en autorisatiebeheer. Samen met een collega ben
je verantwoordelijk voor de inrichting en opzet van de SLA I&A. Op het gebied van projectmanagement ben je voornamelijk verantwoordelijk voor de projectplanning. Indien
gewenst neem je deel aan projecten. In de rol als Service Manager en Projectmanager leg
je verantwoording af aan het management van Genetics B.V.
Taken
Als Service Delivery Manager / Projectmanager zijn je taken als volgt:
- Het opleveren en bespreken van
de maandelijkse rapportage (SLR).
- Opleveren, analyseren en
beoordelen van change rapportages Incident, Problem en Change management.
- Samenwerken met
Procesmanagement/coördinatie met specifieke aandacht voor Incident
Management, (standaard) Change Management, Problem Management, Case
Management, Configuration management en Major Incident Management.
- Eerste aanspreekpunt voor
klachten en escalaties voor operationele teams en externe dienstverleners.
Tevens ben je het aanspreekpunt voor kwaliteitsniveau van operationele
dienstverlening met het oog op de continue verbetering daarvan.
- Het doorgeven van project
decharge aan de klant waarna veranderingen in de acceptatie en productie
omgeving in beheer kunnen worden genomen.
- Organiseren van demo’s, strategiesessies met klanten en andere
evenementen om onze klanten toegevoegde waarde te bieden.
- Verantwoordelijkheid en meewerkend kracht voor de helpdesk.
- Het inplannen, beheren en maken van een releasebeleid.
- Schrijven van instructies en handleidingen.
- Inplannen van collega's bij projecten.
- Aanvragen/opdrachten van klanten om (laten) zetten in offertes.
- Maken van de afgesproken rapportages
en eindverantwoordelijk voor het facturatieproces.
- Bewaken en beheren
van kosten en de begroting.
Functie-eisen
- Een afgeronde HBO
of WO opleiding of aantoonbaar denkniveau.
- Kennis van Prince2,
Agile Scrum, ITIL, BiSL.
- 5+ jaar ervaring in de rol van Service Delivery Manager.
- Ervaring op het
gebied van (functioneel) beheermanagement en servicemanagement.
- Affiniteit met
business proces-informatie, projectmanagement.
- Je hebt
probleemoplossend vermogen en werkt analytisch.
- Je hebt een
coachende en inspirerende manier van leiding geven.
- Je bent
ondernemend, flexibel, resultaatgericht, zelfstandig en communicatief
sterk.
- Je hebt
bij voorkeur ervaring in de omgang met overheidsinstanties en het domein
VT&H.
- Verder
vragen we ervaring in presenteren, planningen maken, projectmanagement en
in het implementeren van Cloud-oplossingen.
- Je hebt een sterk analytisch denkvermogen.
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal (zowel mondeling als
schriftelijk).
- Je bent zeer klantgericht, commercieel ingesteld en hebt
overtuigingskracht.
- Je werkt graag in een team en je bent een
sterke persoonlijkheid.
- Je neemt de ruimte om zelf oplossingen te
bedenken en bent proactief.
- Je hebt affiniteit met IT en je bent leergierig.
Extra voordelen om te werken bij Genetics
Uitzicht op een vast
contract.
Volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. We bieden ieder jaar de mogelijkheid om opleidingen
en cursussen te volgen.
Een stabiele en veilige werkplek (volgens de
gestelde Corona maatregelingen).
Eigen parkeerterrein.
Hybride werken.
Gebruik van laptop en mobiel.
Een
goed inwerktraject met de juiste begeleiding.
Een
jaarlijks (of soms meerdere) personeelsbijeenkomst (kerstborrel, BBQ, etc.)
Een hecht team met leuke en gemotiveerde collega’s
waar je blij van wordt.
Een afwisselende en zelfstandige functie binnen
een financieel gezonde organisatie.
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tegemoetkoming in de pensioen.
Meer informatie of solliciteren?
Voor vragen over deze
vacature kunt u mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bellen naar 036 – 54 00 850. Heb je interesse in
deze functie? Stuur dan je motivatie en CV naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld
“Ik heb de overstap gemaakt van gemeente naar Genetics en dat is me goed bevallen. Join me!”
“Ik werk hier al bijna
20 jaar en ik ben een echte expert geworden. Het is hier erg leuk.
Voorlopig ga ik hier niet weg!”
“Ik ben nog steeds blij met mijn besluit om van gemeente naar Genetics over te stappen! Een gezellig team met een familiaire sfeer!”
“Door de behulpzame collega’s en open cultuur werk ik
hier altijd met een warm gevoel.”
Denk jij in oplossingen in plaats van problemen? Daag jij jezelf elke dag uit om nét dat stapje extra te zetten? En inspireer jij anderen om hetzelfde te doen? Dan is Genetics de perfecte organisatie voor jou!