kLANTENPORTAAl Helpdesksysteem

Klachtenformulier

Genetics hanteert een eigen kwaliteitssysteem, gebaseerd op de ISO9001-2008 norm. Onderdeel hiervan is een klachtenprocedure. Klanten en andere belanghebbenden kunnen met dit klachtenformulier een klacht indienen over bijvoorbeeld de producten, diensten of medewerkers van Genetics. Het betreft hier niet product-incidenten of -vragen, deze worden door de servicedesk in behandeling genomen, en kunnen via de betreffende kanalen worden ingediend. Klachten worden door het hoofd kwaliteitszorg van Genetics in behandeling genomen. De klager wordt over de voortgang en afhandeling van de klacht geïnformeerd.

U kunt een klacht bij ons indienen via onderstaand klachtenformulier of door te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.



Het is natuurlijk ook mogelijk om uw klacht per post op te sturen naar ons postbusnummer. Na het ontvangen van de klacht nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Klachtenformulier